Både privatpersoner og institutioner/firmaer kan bestille et kursus og betale online med et betalingskort via betalingssystemet Yourpay. Umiddelbart efter betaling fremsendes en kvittering til den mail, som er registreret i forbindelse med betalingen. Desuden fremsendes informationsbrev med adgangskode til kurset.
Hvis kurset købes af en institution/firma med et EAN-nummer, skal der fremsendes en mail til info@onlingua.dk med oplysning om kursus, firma-oplysninger og EAN-nummer, mv. Derpå fremsendes en faktura til køber. Vær opmærksom på, at kurset først er reserveret ved indbetaling af kursusafgiften. Vær også opmærksom på, at det er institutionens e-mail, der modtager informationsbrev med adgangskode til kurset.
Bankoplysninger
Registreringsnummer: 5020
Kontonummer: 1675795
IBAN: DK1250200001675795
SWIFT: JYBADKKK
Afbestilling
Hvis du vil annullere din tilmelding eller bliver du forhindret i at deltage, skal afbestilling ske ved henvendelsen på mail til info@onlingua.dk.
Ved afbestilling 14 dage inden opstart refunderes hele den betalte kursusafgift fratrukket et administrationsgebyr på DKK 75,- uafhængig af kursets pris.
Hvis du for eksempel har tilmeldt dig et kursus, der finder sted eller påbegyndes den 15. i en måned, skal du altså senest den 1. i måneden sende en mail til ovenstående mail-adresse.
Ved afbestilling 5 dage inden opstart af kurset refunderes 50 % af kursusafgiften minus et administrationsgebyr på DKK 75,- uafhængig af kursets pris. Hvis du for eksempel har tilmeldt dig et kursus, der finder sted eller påbegyndes den 15. i en måned, skal du altså senest den 10. i måneden sende en mail til ovenstående mail-adresse.
Ved senere afbestilling refunderes kursusafgiften ikke.
NB! Såfremt du afbestiller, sender vi en bekræftelse indenfor 3-4 dage. Hvis du mod forventning IKKE hører fra os, beder vi dig skrive til os på info@lingua.dk.
Onlingua holder lukket
i de gængse skoleferier samt i perioden fra den 20. juni til den 20. august.